2011. december 16., péntek

Season 3 finale

No hát harmadszorra is online búcsúzom, hogy offline feltűnjek az életetekben és együtt mindenféle PDA-kat kövessünk el (Public Display of Affection, tegnap tanultam), esetleg lemocsokrészegedjünk.

Utolsó posztként, az utóbbi időben felvett szórakoztató hobbimról mesélek egy pár sort, ez pedig nem más mint a Live Band Karaoke. Gondolom a név elég beszédes, úgyhogy nem sérteném meg azzal a nagyérdeműt, hogy elmagyarázom. Viszont azt kell mondjam, hogy iszonyatosan feelinges, hogy egy banda játszik mögötted miközben kornyikálsz. Hála égnek általában kedvesek és nincs nagyon kihangositva a mikrofon, de utoljára sajnos hallottam a saját hangom, hát nem volt vmi bátoritó:).

Minden második héten szoktunk járni csoportosan, engem már névről ismer a banda, igaz, hogy a Zsolt megfeküdte a gyomrukat, úgyhogy én csak Zoloft vagyok, ami egy antidepresszáns. Tulajdonképpen ez bók:) Gondoljunk csak Arijitra, aki hasonló körülmények között lett Armpit. Szegény.

Persze Zoloft már egy evolúció eredménye, először Zoltar voltam. Mennyivel kúlabb már, Zoltar a barbár harcos, aki farkasok közt nőtt fel...:) Aztán Donna megsúgta, hogy Zoltar a jósgép ami felnöveszti Tom Hankset a segitség felnőttemben.

Azóta egészen elhatalmasodott rajtunk az őrület, Mike-nak van mindenféle erősitője meg mikrofonja, úgyhogy könnyen lehet, hogy ki fogunk adni egy albumot:) Nem lesz jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése