2013. február 6., szerda

...és tényleg újra blogolok!

Mikor múltkor azt irtam, hogy újra rendszeresen fogok irni, fogadni mernék, hogy a legtöbben csak mosolyogva legyintettetek mondván, ilyet már hallottatok, úgyis csak a szám nagy. Bullshit!!! Itt vagyok és irok újra! Igy, a propeller alakú parókámmal. Mert szekszi.



Legújabb első heteim egész kellemesen telnek, egy szerencsés barterüzlet keretében az idén nem tanitok, hogy aztán jövő tavasszal meg igen, viszont ez által augusztus végén/szeptember elején otthon lehetek és talán körötökben tölthetem el születésem napjának 28. évfordulóját.

Cserében bele is vetettem magam a munkába, eldöntöttem, hogy a dinamikai rendszerekkel végleg szakitok mint fő irány és a Sztocha/Parcdiff tag-eket viselem csak a továbbiakban. Ennek megfelelően intenziven olvasok könyveket és cikkeket most ebben az irányban. Ezt az is elősegiti, hogy miután decemberben leadtuk az első közös cikkünket, Leonid mindenféle "folyadékban lángterjedéses" cikket nyomott a kezembe. Ez végülis egész érdekesnek tűnik, viszont az emlitett cikkek nem a legkellemesebbek, úgyhogy ennek most éppen az "ennek a végére járok" fázisban vagyok.

Nehogy utazó sztori nélkül maradjatok, voltam Philadelphiában egy hétvégére. A "bandával" már voltam itt már nyáron de akkor csak megnéztünk egy liberty harangot, ittunk egy freedom kávét és ettünk egy independence cheesesteak-et. Ez azért vicces, mert ezen a környéken minden valamire való dolog neve a liberty/freedom/independence hármas valamelyikével kezdődik, úgyhogy mókás ezeket mindenféle triviális dolgokra is használni. Értitek.

Az idén lesz kis diákom akit egy olvasó-kurzus keretében mentorkodom majd mindenféle véletlen módon. Szegénynek össze kell majd törnöm a szivét, hogy mértékelmélet nélkül nem fog intim közelségbe kerülni a sztochasztikus analizishez még, de majd megvigasztalom, hogy azért egy bébiverzióval mégis megáldom majd, de csak akkor ha mesternek szólit. Na jó, lehet anélkül is.

A másik nagyobb projektem, hogy elszántam magam, hogy most már tényleg megtanulok gitározni. Találtam egy struktúrált online kurzust (http://www.justinguitar.com/), amit most szépen fegyelmezetten követek. Már tudok mindenféle akkordokat váltani , illetve az amúgy sem bonyolult Three Little Birds-nek egy rogyásig butitott verzióját már énekelve gitározom. Igen, tudom mire gondoltok, előtte mindig ügyelek rá, hogy a nemzeti gárda alaposan kiüritse a környéket. A mókusok meg megszivták.


3 megjegyzés:

  1. Mikor múltkor azt irtam, hogy újra rendszeresen fogok irni, fogadni mernék, hogy a legtöbben csak mosolyogva legyintettetek mondván, ilyet már hallottatok, úgyis csak a szám nagy.
    :) :)

    VálaszTörlés