2011. január 10., hétfő

Second Season

Üdvözlök mindenkit a második évadban, remélhetőleg hasonlóan felejtehetetlen élményekkel kárpráztathatom majd el olvasóim mint az első etap során.

A visszautam majdnem sima volt, leszámitva, hogy valakit kétszer is kiválasztottak "random" double check-re. Lehet tippelni ki volt az. Na de tényleg nem triviális. Na jó, de. Triviális. Én voltam. Először Amsterdamban jelzett a jegyem, hogy nem vagyok kóser pedig nem mentem ki se füvezni se kurvázni. Ennek az lett a hozadéka, hogy egy daliás Zanger Bob (aki nem tudja mi az a Zanger Bob annak kötelező olvasmány: http://www.youtube.com/watch?v=URyJMwqOnXA ) olyan helyeken is megmotozott, amelyekről nem is tudtam, hogy léteznek rajtam. A Washingtoni ellenben már kényelmetlenebbül érintett, ugyanis az immigration sor eleve másfél órát igénybevett, igy amikor rányomták a vámlapomra, hogy akkor mehetek double inspection-re egy nem túl hihető juhúúú hagyta el a számat. Ez egyébként semmi mást nem jelentett, minthogy újabb másfél órát ültem és vártam arra, hogy a szimpatikus CBP officer másod-, harmad-, negyed-, stb. ellenőrzést végezzen az adataimon. Összesen igy háztól házik 23 órát utaztam, nem a kedvencem.

Azóta viszont úgy állt be a ciklusom, hogy 9 körül felébredek (ami egész boldoggá tesz), és egy csomó hasznos dolgot tudok csinálni reggel. Ma például remélem átmentem egy vizsgán.

No mindenki vigyázzon magára, baromi jó volt veletek élőben is, legyen ugyanigy júniusban is!

6 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok, hogy képes leszel-e túlszárnyalni az első évadot. Tüntetés, hálaadás, fegyveres rablás... nem lesz egyszerű dolgod.

    Mindenesre amíg le tudsz ültetni egy, esetleg két tucat olvasót a monitorok mögé, addig érdemes csinálni. Várjuk a folytatást.

    (4478 - az oldalmegtekintés-számláló állása jan. 15-én)

    VálaszTörlés
  2. Ha ebben az évadban is brutális módon felkoncolnak egy pulykát felmondok...:) Ettől függetlenül azért remélem most már lassascskán szerencsés dolgok is történnek főhősünkkel..:) Sok sikert Z-money!:)

    VálaszTörlés
  3. Ááá, az senkit nem érdekel, ha a szereplőknek jól megy a dolga. Kell a krimi, dráma, izgalom...

    És mikóó lesz már bejegyzés New York-ról?

    VálaszTörlés
  4. Amint hazaérek, azaz holnap:)

    VálaszTörlés
  5. Jajj, hazudtam, nem tudtam a végére érni bocsi, majd holnap.

    VálaszTörlés
  6. ... no még mindig semmi...:S

    VálaszTörlés