2011. április 30., szombat

Toronto 2

No tehát Torontó témakörben ott hagytam abba, hogy az utolsó nap amint vége lett az előadásoknak, nekiláttam várost nézni. A fő helyi nevezetesség az 553m magas CN tower, ami megépülte után 34 évig volt a világ legmagasabb épülete. Ebből kifolyólag Torontóban nagyon könnyű tájékozódni, mert a torony minden honnan látszik. Például igy:


Először az egyetemi negyedben sétáltam egyet, elég nagy és tényleg szép, a közepén meg van egy nagy park ami az időjárásra való tekintettel leginkább mocsár:


Még egy pár kép:




Tréfamesterek is akadnak erre persze:


Hihi. Na de most már irány a torony:


Hát, tényleg magasnak tűnik.


Poénból rakhattak volna egy kosárpalánkot a tetejére:) Bent aztán van mindenféle felvezetés, mint például egy mini CN tower (hogy ennek mi az isten értelme van...):


Volt röntgen scan, testüregmotozás, satöbbi, aztán végre beszálltam a liftbe, ami nyitott volt úgyhogy félúton ilyen látvány fogadott:


Buta kérdések elkerülése végett, a háttérben az nem az óceán hanem az Ontario-tó, és ez a többi képen is igy lesz:) Mint például ezeken:




Ezek persze már fentről készültek. Volt egy üvegpadlós rész is ahonnan le lehetett látni oda ahonnét a fenti képet csináltam:



Még egy bizonyiték, hogy ott voltam és szokásomhoz hiven ellenállhatatlanul jóképű voltam:)





Szégyen és gyalázat, de itt lemerült a fényképezőgépem, úgyhogy búcsú képül csak ezek maradtak:


Aztán lementem még a tópartra, fürdéshez kicsit cidrisnek tűnt úgyhogy csak a kezem raktam bele, sétálgattam aztán hazamentem. Éjjel aztán lett mitt volna fotózni, mert nagyon jól néz ki a város, de hát ugye a nyomorult aksi:( Minden esetre ez egy marha jó város. Van csomó hangulatos étterem és kocsma gyakorlatilag mindenféle stilusban, ja igen és még villamos is van, amit ők streetcarnak hivnak:)

1 megjegyzés: