2011. augusztus 31., szerda

Boka update

Szóval ma elmentem az ortopéd dokihoz, Dr. Crow-hoz, aki a változatosság kedvéért megint csak olyan helyen van, ahová csak autóval lehet eljutni. Hálaégnek Katelyn tényleg egy angyal, bár viszonzásul meghivtam ebédre, szóval mostmár fair-nek érzem a dolgot. A 25$-os copayment leszurkolása után máris kedvesen kérdezgette a recepciós néni, hogy honnan való az awesome akcentusom, már csak három oldalnyi kérdőivet kellett kitöltenem. Ezután befektettek egy szobába, ahol a gipszem eltávolitása után Dr. Crow beviharzott, kijelentette, hogy a kórházban csinált röntgen szar, úgyhogy azt most újra csináljuk. Nővérkének valaki elmondhatta volna, hogy azért hatalmas a gyerek bokája mert fáj neki, úgyhogy nem rámarkolva kéne beállitani. Na mind1, egy kicsit káromkodtam neki magyarul cserébe. Az itélet végül az, hogy kivül belül elszakadt a bokaszallagom és hatalmas mákom van, hogy nem kell műteni. A gyógyulás hat hét, az, hogy újra erős legyen még hat további hét, úgyhogy azt hiszem a foci szezonomnak vége. Két hét után megpróbálhatom szép lassan terhelgetni a mankóval aztán három hét múlva újra randim lesz Hollódokival. Addig is kaptam egy hipermodern, ún. Air cast-et, ami amellett, hogy szerintem szexi, egy áldás, mivel levehető fürdéshez illetve ha kényelmetlen az alvás és még cipőt is lehet rá húzni. Itt egy kép Aircast-el:


És anélkül (bocs:) ):

Egyébként itt nem is olyan óriási mivel az Aircast egy másik hatásaként annyira szoros, hogy egyszerűen fizikailag lenyomta a duzzanatot, ami délután még akkora volt, hogy a doki ujjának a nyoma még 10-15 másodpercre benne maradt.

Most már végülis a legkényelmetlenebb része a dolognak az, hogy a mankó szétcseszi a tenyeremet, de hát istenem. Azt hiszem lehetett ez volna sokkal rosszabb is.

Arra mindesetre jó volt a dolog, hogy rájöhettem, hogy itt is milyen fantasztikus barátaim vannak, akik alig várják, hogy segitsenek - pl. Katelyn-t egy hónapja se ismerem, mégis annyit segitett, hogy azt egy év alatt nem fogom tudni meghálálni -, az első pár nap még a kaját is megcsinálták nekem és odahozták, még veszekedtek is velem ha nem jegeltem eléggé vagy nem polcoltam fel. Ez azért tényleg jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése