2011. május 19., csütörtök

Üdv feleim, egy héten belül másodszor, vissza kell fognom magam, még a végén megunjuk egymást (cserébe rövid leszek, mint a kétcentes unikum):)

Ma kivételesen nem utazok sehova, és még csak nem is zabálok semmit, inkább megirom, hogy milyen változások lesznek jövőre. Egyrészt költözöm. Nem túl messze, de jóval közelebb a metróhoz egy jobban karban tartott házba. Egy 100$-ral drágább lesz, de a szobám is nő majd valamelyest és talán egy fokkal hozzám hasonlóbb emberekkel fogok együtt lakni: Oliver, Daniel, Shirley és valaki akiről még nem tudunk, de lesz. Nem mintha bajom lenne a mostani lakótársaimmal, de velem egykorú emberekkel talán nagyobb buli lesz lakni. Na, megmutatom térképen is, hová költözöm, és azt is, hogy hol lakom most.


View Innen ide:) in a larger map


A másik dolog, hogy szerencsére búcsút inthettem a házijavitásnak. Történ ugyanis, hogy egy álmos reggelen kotorásztam az undoritó sárga boritékokat a postafiókomból, de a szokottal ellentétben most volt alatta egy kis fehér csinos boriték is benne pedig egy levél Chris Laskowskitól, aki a graduate school vezetője. E levélben olyan mondatok is elhangzanak mint: "Relieving you from any teaching duties for the 2011/12 academic year" és az is, hogy "From then on you are going to have half time teaching assignment..". Lényeg a lényeg, hogy nem tudom, hogy honnan de Michael Brin ösztöndijat nyertem amivel ugyan csak havi 50$ os fizuemelés jár viszont, jövőre nem kell tanitanom és utána félmunkaidős tanitási melóm lesz. Ez a gyakorlatban azt fogja jelenteni, hogy ősszel tanitok majd tavasszal meg nem. Michael Brin az egyetem tavaly nyugdijba vonult professzora, nem mellesleg Sergey Brin apukája, aki pedig Google társalapitó és tulajdonos. Amikor rákérdeztem Laskowski-nál, hogy ez micsoda, akkor azt mondta, hogy most jól ment a tőzsde ezért tudták odaadni. Magyarul guglipénzen fogok élni:) Csudajó:)

Az idei szemesztert tegnap a 4 egész darab házi kijavitásával befejeztem, komplex analizisből kaptam egy A+-t, mig Parcdiff 2-ből egy A-t. Ja és az üvöltő görögtől egy A-t az olvasókurzusért (tőle azóta krokodilkönnyek közepette megváltam).

Hát ennyi van most velem, de kérdésekre szivesen válaszolok, viszont a súlyomat azt nem bántjuk többet, még az Amazonoknak se szabad. Tényleg a harcias nő feneke az az Amazonass? 

További két poszt várható még személyes megjelenésem előtt, az egyikben végre irok Amy macskájáról, aki Simba és rettenet sötét viszont annál aranyosabb. A másikban anyuék vizitjéről számolok majd be, ami "jó" minőségjelzőt nyert el.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése