2010. szeptember 26., vasárnap

Huhh

Hát nem jött össze az a múltkori "holnap írok" sem. Nem tehetek róla, egyszerűen annyi itt a dolog, hogy nem jutok oda. Egy posztot összedobni néha több mint egy óra ha vannak képek is és sajnos tényleg van hogy abban az órában már inkább lefekszem. Azért persze igyekezni fogok a továbbiakban is, de a heti két poszt amit terveztem eredetileg az nem fog menni sajnos:(

No hol is voltunk. Ha jól tippelek akkor két hete úgyhogy most a múlt hét következik:) A hétfő meglehetősen unalmasan telt, leszámítva, hogy a szokásos módon valaki elkurjantotta magát, hogy a Turtle-ben hétfőnként $7-ért adnak egy egész pizzát és két liter sört. Ez még forintban is nagyon megéri, úgyhogy ki is használtuk a dolgot rendesen. A dolog apropóját a hétfő esti NFL forduló adja, múlt hétfőn éppen a New York jets kapott ki elég buta módon valakitől. Még egy free-food kategóriájú esemény esett hétfőre. Kiderült, hogy a hely Papa John's-ban (egy pizzéria) pontosan kétszer annyi ingyen feltétet lehet kérni a pizzára, ahány touchdown-t sikerült a Maryland Terrapinsnak elérnie a hétvégi College Football fordulóban. Miután két hete egy nem túl acélos ellenfelet brutálisan porrá aláztak így rendeltünk is az irodába egy 16 feltétes pizzát:) Mit ne mondjak, érdekes kulináris utazás volt:)

Kedden aztán végre megjött:) Már nagyon vártam, hogy végre velem is megtörténjen. Anyukám azt mondta, hogy nem lényeges, hogy mikor jön meg csak az számít, hogy előbb utóbb eljöjjön ez a pillanat nekem is. Azért én már nagyon vártam, hogy végre elújságolhassam a barátaimnak és büszkén felemelt fejjel járhassak közöttük tudván, hogy végre egy új korszakba lép az életem:). Természetesen az új laptopomról beszélek, aki másra gondolt annak beteg a lelke:P Komolyra fordítva a szót nagyon kis pöpec, könnyedén hasít rajta minden. Hálaégnek éppen aznap érkezett meg az amazonon vásárolt Prince of Persia: The Two Thrones játék is, aminek az első két része nagyon tetszett, ezért őt választottam az első játéknak. Kis szépséghiba, hogy a gépre gyárilag felinstallált McAffee rögtön talált egy trójait az autorun.exe fájlban, így akadtak némi bonyodalmak. A következő akadályt az jelentette, hogy a játék másolásvédelme nem kompatibilis a 64 bites windows-al, így kénytelen voltam az évek óta első legálisan vásárolt játékomhoz törést letölteni:)

Aztán csak hogy ez a hét se teljen el probléma mentesen, életemben először hitelkártya-csalás áldozata lettem. Próbáltam fizetni egy helyen (egy baromi jó szendvicses ahol tetszőleges mennyiségű fagyit kapsz ingyen a szendvicshez) de nem sikerült. Egy pár perc múlva hívott egy nő a banktól, hogy valaki megpróbált egy hamis bankkártyával fizetni az én bankkártya-számommal úgyhogy a kártyámat permanensen letiltották. Ja és persze fel kell hívnom a bankot, hogy újat igényeljek, így megint csak sikerült csiszolnom a zenei műveltségemet miközben vártam, hogy végre kapcsoljanak egy ügyintézőt.

Mindezek után pénteken először az itt tartózkodásom alatt nekiálltam keményebben alkoholizálni, de hát mit tehet az ember amikor egy dollár a sör és három dollár a tequila:) Mindenesetre jól esett. Mivel itt nem egyszerű hazajutni ezért elég korán kezdtük és korán is fejeztük be de ez épp elég volt a mókához. Kiderült, hogy Ariel tánc címén inkább cigánykerekezni szeret és az is, hogy igenis van olyan hely ahol csak a matematikusok táncolnak:D.

Ennek egyenes következményeként szombaton szokásos Zsoltos másnapos voltam, de vasárnapra már kihevertem és el tudtam menni focizni is a hétvégi egyetemi bajnokságra. Ami ott történt az viszont kiakasztott. Kezdődött azzal, hogy már az elején majdnem le akartak léptetni minket mivel nem volt elég lány a csapatunkban. Aztán kiderült, hogy ez csak az undergrad csapatokra vonatkozik, így elkezdtünk játszani, egészen addig amíg egy kis izgága szervezőcsaj le nem állított, hogy nem játszhatunk olyan nadrágokban amin gomb vagy cipzár van mert azok veszélyesek és sérülést okoznak. Én alapvetően igyekszem elkerülni, hogy ott fejeljenek meg ahol a cipzáram van, elsősorban önvédelemből, ilyet viszont még az életben nem láttam, hogy ezért leléptessenek. Most igen. Emlékeim alapján nem kizárt, hogy nevetségesnek, esetleg szánalmasnak bélyegeztem a lánykát, de nem hallgatott a jó szóra. Azért ettől függetlenül nem hivatalosan lejátszottuk a meccset és 5-0ra be is zúztuk az ellent. A színvonal persze nem túl nagy, viszont valami brutálisan hosszú pályán játszanak, úgyhogy ott is rendesen el lehet fáradni a futkorászásban.

Ezzel rá is térhetek erre a hétre, el se hiszem, hogy egy héten belül vagyok:) Hétfőn elkezdtem a squash clubba járni, ahol persze mindenki agyonvert de nagyon sokat tanultam. Az egyik tag, Moses,  egy professzionális squash játékos Nigériából, aki állítja, hogy még a piramisok mögött is játszott, mindenesetre az látszik, hogy nem kevés tapasztalata van. Egy csomó mindent megmutatott és tanítgatott aztán kifejezett kérésem ellenére hagyta, hogy megverjem. Az én egyetlen valódi esélyem, a hasán fellelhető uszkve 20-25 kilós súlyfelesleg édeskevés lett volna ehhez:).

Kedden este bementünk DC-be a U-streetre egy etióp étterembe. Bevallom még soha nem ettem etióp kaját ezelőtt, úgyhogy fogalmam se volt mire számítsak. Rendelni úgy kell, hogy kiválasztasz egy csomó mindent az étlapról. Ezeket egy nagy tányérra kiterített palacsintaszerű kenyéren hozzák ki. Evőeszköz nincsen, hanem ezzel a kenyérrel kell felkanalazni és megenni. Ízre finom volt, kár, hogy gőzöm sincs melyik kajához melyik név tartozott, de összességében jópofa volt. El is határoztuk, hogy minden hónapban csinálunk egy ilyen ethnic cuisine estét.

És most itt fejezem be, egész behoztam magam nemde?:)

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Ezt gyorsan lezavartad most, ne hadarj...:)

    VálaszTörlés
  3. OMG hova süllyed a fejlett civilizáció:)
    nem volt olyan érzésed, (persze nem vagyok hímsoviniszta, ..DE)hogy mit tudhat ez a fehérnép arról, hogy a fociban mi a veszélyes és mi nem? És hogyha tovább folytatja pofátlankodást, akkor kikötözöd, és gombokkal meg cipzárakkal fogod halálrakínozni?:)

    VálaszTörlés
  4. Most vasárnap Tim elpusztitott egy leányzót egy ütközés alatt:) És még hetes is lett belőle, pedig teljesen ártalmatlan szokásos ütközés volt, arról mi mit tehetünk, hogy szegény csajnak felrobbant a térde.

    VálaszTörlés
  5. Muhahaháá, "ahol fűrészelnek, ott hullik a forgács..."

    Megóvom a legújabb közvéleménykutatásodat! Számoljuk újra a szavazatokat, akkor is Te vagy a nagyobb Majom:P

    VálaszTörlés